O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 21 grudnia 2019

Urodzinowo z papierów VICTORIAN HOME



W Mikołajki wygrałam w Candy organizowanym przez chłopaków ze ScrapBoys papiery z przecudnie romantycznej kolekcji Victorian Home. Jak zobaczyłam te papiery na żywo, to nie mogłam sie oprzeć i na pierwszy ogień pocięłam mały bloczek.
Tak powstała delikatnej urody kartka urodzinowa.


Wycięte z papierów elementy wzbogaciłam delikatną siateczką, mini-kwiatuszkami i złotymi półperełkami. Nie mogło zabraknąć również odpowiedniego napisu.
Kartka, mimo swojej warstwowości, jest dosyć płaska, żeby bez problemu mogła pokecieć w świat w zwykłej kopercie.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. Piękna karteczka i piękne papiery, brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Romantyczna ta kolekcja :) Kartka wyszła bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna! To chyba moja ulubiona Twoja kartka. :) Faktycznie cudne te papiery!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyszło, też kupiłam te papiery ale nie pociachałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O! Widzę ciekawe papiery. Fajnie się prezentuja

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka, taka bardzo wiosenna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te drzwi i skrzypce dodają dostojnosci tej kartce. Takie ciekawe połączenie bo elementy vintage a kolory takie wesole. Całość dala świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, super kartka, cudne kolory 💕

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...