O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 9 grudnia 2019

Boże Narodzenie 2019 (32) (2060)



Dzisiaj kolejna kartka świąteczna. Powstała z cudnego papieru Świąteczne koty 19 od Skarbnicy Pomysłów. Latarenkę i gwiazdę betlejemską wycięłam z arkusza Świąteczne koty 23.


Napis wycięłam wykrojnikiem baner M od APScraft.


Dodałam jeszcze tekturkę z Jezusem w żłóbku od I KROPKI o złote perełki.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Piękna! Dzięki dodaniu perełek te płaskie kwiaty zdaja się byc trójwymiarowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci idzie z tymi pracami świątecznymi ja w tym roku nie robię nic...

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka. Uwielbiam te latarenki.

    OdpowiedzUsuń
  4. na niektórych zdjęciach kwiaty wyglądają jak trójwymiarowe. To chyba przez perełki na srodku. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, bardzo lubię tę kolekcję i prace z niej zrobione:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykle klimatyczna, ciepła i wdzięczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna i z klimatem karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna, klimatyczna kartka 🎄

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...