O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 8 grudnia 2019

Rogate mapkowanie - listopad



To już najwyższy czas, aby wysyłać świąteczne kartki. Moje są już spakowane i czekają na wysłanie.


Na Rogatym blogu zagościła w listopadzie kolejna mapka. Tak wygląda jej interpretacja w moim wydaniu.
I po raz kolejny dałam radę wykonać prace na tegoroczne Rogate wyzwania. Wszystkie są TUTAJ.



Moja kartka powstała z papierów z kolekcji Wigilijne drzewko od Galerii Papieru. Dodałam obrazek ze Świętą Rodziną.


Napis wycięłam wykrojnikiem baner M od APScraft.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Śliczna kartka :) Czas na wysyłanie kartek zbliża się szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna świąteczna karteczka. Cieszę się, że zdążyłaś w tym roku, ja niestety nie dałam rady:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna tradycyjna kartka, pełna świątecznego ciepła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś tak najczęściej mi wychodziło, że jak kartka z tych bardziej świętych to w calosci, w stonowanych kolorach. Cała tradycyjna. A u Ciebie fajnie kontrastuje obrazek z tą zielenią i czerwienią. Ładna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna, tradyyjna karteczka w nie do konca oczywistych odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna, świetna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...