O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 7 grudnia 2019

Rogate małe formy - grudzień


I nadeszło ostatnie wyzwanie w tym roku na Rogatym blogu (mnie czeka jeszcze zrobienie jednej kartki wg mapki). W grudniu tematem małych form jest dowolna praca świąteczna.


U mnie jest to niewielki wianek z recyklingu. Nadaje się na małą formę, ponieważ jego zewnętrzna średnica to 15 cm.
 Wykorzystałam do tego stary wianek, który zrobiłam w 2017 roku. Wykorzystałam bazę oraz małe pompony.
Dodałam gałązki ze starej choinki i przeźroczystego aniołka.
Nowe są srebrne i białe kwiatki oraz srebrne i białe bombki w rozmiarze mini.




Skrzydła aniołka miałam zamiar "przemalować" na srebrno, ale ostatecznie zostawiłam go w formie pierwotnej.



Wianek zawisł juz na naszych drzwiach wejściowych.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

16 komentarzy:

  1. Piękna ozdoba! Gratuluję że tak szybko poszło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat robiłam i idealnie mi przypasowało do wyzwania.

      Usuń
  2. Ładna zawieszka, można podpatrzyć co nie co :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Ja nie obchodzę świąt, ale chciałam w tym roku zrobić wianki dla przyjaciół, którzy obchodzą, ale poczta już 4. tydzień przetrzymuje moją pocztę. :/ A jeden też miał 15 cm i pasowałby do wyzwania. Więc zazdroszczę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wianek, podoba mi się jego elegancka kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wianek, świetny pomysł z tym recyklingiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wianuszek, podoba mi się i baza i dodatki. Udany projekt i na pewno wspaniale prezentuje się na drzwiach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny wianek, będzie piękną dekoracją:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięny zimowy wianek. Będzie wspaniałą świąteczną ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny zimowy wianek. Ładnie kontrastuje biel z ciemną zielenią. Pięknie wprowadza Wam świąteczny nastrój...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowny wianuszek wykonałaś! Wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny wianek, marzy mi się taki ale umiejętności brak.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...