O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 30 sierpnia 2019

Rogate mapkowanie - lipiec



W środku lata przychodzę do Was z kolejną kartka na Boże Narodzenie. Oczywiście za sprawą zabawy na Rogatym blogu.
Dzisiejsza kartka jest zrobiona do mapki w wyzwaniu lipcowym. Niby mapka bardzo prosta, ale dla mnie niesamowicie trudna.
Trochę ją poobracałam i zamieniłam elementy i wtedy dopiero udało mi się stworzyć do niej kartkę, a nawet dwie (druga niebawem).
Postawiłam na prostotę i chyba mi się udało.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

16 komentarzy:

  1. Ciekawie zinterpretowałaś mapkę. Trochę nie w moim klimacie. Mam wrażenie, że totalnie nie radzę sobie z pracami typu c&s. Ogromną trudność sprawia mi wykonanie skromnych, prostych prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie taki styl też jest bardzo trudny. Taki trochę nie po drodze.
      Dlatego tak trudno mi było stworzyć coś do tej mapki.

      Usuń
    2. to taka mała rada od dinozaurki scrapowej - jak się męczysz z mapką CS to potraktuj ją tylko jako zarys rozmieszczenia kompozycji, a później działaj według weny. Nie zawsze trzeba brać mapkę dosłownie. Pozdrowienia z akcji dobrego słowa!

      Usuń
    3. Dzięki Rysa za rade. Następnym razem tak spróbuje.
      Jakoś łatwiej jest mi robić brace bardziej bogate w detale.
      Ale od czasu do czasu trzeba zmierzyć sie tez z czymś innym.
      Jeszcze raz dzięki.

      Usuń
  2. Zdecydowanie ci się udało:) Wyszło rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zinterpretowałaś mapkę, ślicznie wyszło, super! Te śnieżynki ślicznie wglądają na tym pasku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna interpretacja mapki w prostocie siła, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Często jest tak, że te najprostsze rzeczy robi się najdłużej i sprawiają najwięcej trudności- ja zapewne też miałabym problem z tą mapką (mimo, że bardzo lubie kartki c&s). Twoja kartka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, mapka niby łatwa (idealna pod bardzo proste CAS), ale dla mnie tez byłaby wyzwaniem. Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak jakoś z czasem coraz rzadziej sięgam do CAS, choć nadal go uwielbiam...Świetna kolorystyka, przyciąga oko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie sobie poradziłaś z mapką, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze wybrnęłaś z mapki Dorotko! Dla mnie styl clean&simple nie jest łatwy ;) Cały czas trzeba się uczyć i szliwować warsztat! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna kompozycja, ten układ chyba nawet bardziej podoba mi się właśnie w poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mapka dość trudna , na pierwsze oko moze wydawać się na łatwa ale im niej na niej tym trudniej dopasować dodatki. Super sobie poradziłaś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...