O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 26 lutego 2020

ciach, ciach... i jest kartka (2080)



Dzisiaj czas na drugą kartkę z kolekcji Mysterious Garden marki Altair Art.


Tutaj również baza jest papier Mysterious Garden 07, a ozdobami wycięte elementy stworzone do tej kolekcji.
Trochę wszystko poszarpałam, potuszowałam i przykleiłam warstwowo na kosteczkach 3D.
Dodałam jeszcze różowe kryształki.










Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. Świetnie Ci wyszła ta karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz sporo cierpliwości do wycinanek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka, fajnie się tak pobawić wycinanymi z papieru elementami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kompozycja, podziwiam umiejętność robienia takich. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna, mocno postarzona kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ptaszorek! Wszystko tu do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ci wyszła. Dziękuję za wspólna zabawę z marką Altair Art .

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wykończyłaś brzegi, i w ogóle bardzo ciepły spokojny klimat kominek to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...