O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 13 marca 2020

Daniel


Ostatnio stworzyłam taką niewielka ozdobę na urodziny Syna. Będą do niej jeszcze podczepione srebrne balony z cyframi.


Bazę ze sklejki zamówiłam w lokalnej firmie Papillon - manufaktura rzeczy wyjątkowych.
Najpierw wymieszałam białe i czarne gesso od APScraft i pokryłam na szaro całą bazę.
Potem całość pomalowałam granatowym płynnym tuszem.
Po wyschnięciu nałożyłam w kilku miejscach czarne gesso przez maskę z wzorem blachy ryflowanej.
Po wyschnięciu całość maznęłam woskami od APScraft: grafitowym, niebieskim i srebrnym.


Potem przyszedł czas na dekorowanie. W tym celu wykorzystałam tekturki, które pokryłam niebieską, metaliczną farbą akwarelową i niebieskim woskiem. Gdzieniegdzie musnęłam je na srebrno.
Tekturki kupiłam w Skarbnicy Pomysłów.


Pierwszą literę ozdobiły żarówki z zębatkami od Crafty Moly.



Cyrkiel i ekierka pochodzą z zestawu Matematyka Back to school od Laserowe Love.



I jeszcze raz całość. Po urodzinach postaram się dołączyć zdjęcie z balonami.


P.S. Imprezy urodzinowej nie było przez pandemię. Ale dekoracje czekaja na lepsze czasy.

Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. Fantastyczna ozdoba! I ma co najmniej kilka zastosowań! Bardzo mi się podoba. Tej świetnej maski nie ma już w sklepie, buu. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zmediowany napis! Ciekawie wygląda w zbliżeniu na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to zrobiłaś, pozdrawiam ( nadrabiam zaległości )

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny projekt! kolorystyka bardzo mi się podoba - lubię taka zabawę kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny napis dla młodego chłopaka. Świetną robotę zrobiłaś. No i nie spodziewałam się takiej pracy u Ciebie, zupełnie co innego niż kartki, które bywają najczęściej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu robię coś innego.
      Kolejne 4 imiona mam już zaczęte.

      Usuń
  6. Wow przepiękny napis, też mam syna Daniela i myślę że Twój był bardzo ucieszony z takiego napisu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...