O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 14 marca 2020

18 urodziny




Dokładnie 18 lat temu, 14 marca 2002 roku o godzinie 11:40 urodziłam Syna.
I w jednej chwili stał się dorosły. Bardzo szybko ten czas minął.


Z takiej okazji nie mogło zabraknąć u mnie specjalnej kartki.
Jej główną ozdobą jest kartka z kalendarza zrobiona dla mnie przez Karolinę.
Tłem dla niej stały się dwa papiery marki Altair Art: Machines/The Shade i Cold/Fish Eye.
Całość ułożyłam warstwowo i nieco niesymetrycznie.



Po prawej stronie i na dole znalazło się miejsce na tekturki. Pokryłam je srebrnym i grafitowym woskiem od APScraft.
Tekturki kupiłam w Skarbnicy Pomysłów.


Wykorzystałam linijkę i kątomierz z zestawu Matematyka Back to school oraz kolbę i łańcuch pierwiastkowy z zestawu Nauki przyrodnicze Back to school od Laserowe Love.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł z tą kartką z kalendarza. Bardzo prawdziwa sentencja. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosta, elegancka, piękna!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i świetny pomysł z tą kartką z kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale rewelacyjny pomysł ! Świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka, o tak czas szybko płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna 18stkowa kartka! Z dobrą myślą na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się. :-)
    Spóźnione, ale serdeczne życzenia dla dorosłego już syna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka, to jedna z tych wyjątkowych prac jakie goszczą na naszych scrapowych stołach, dla najbliższych. Życzenia najlepszego dla Syna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka, bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca. Dziękuję za wspólna zabawę z marką Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...