O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 17 marca 2020

Wielkanoc 2020 (1)


Nadszedł już chyba najwyższy czas, aby robić kartki na Wielkanoc.
Dzisiaj przedstawiam Wam pierwszą z pięciu, które zrobiłam.
Do ich zrobienia wykorzystałam papiery z TEGO bloczka, który w wakacje dostałam od Przyjaciółki (chwaliłam się nim TU i TU).
Papiery mają cudne, wiosenne wzory, ale niestety sa cienkie. Z tego powodu nie nadają się do podklejania na kosteczkach 3D. Ale do płaskich kartek wysyłanych w zwykłej kopercie są jak znalazł.


Do pierwszej kartki wybrałam wzór w niebieskie bratki i gładką zieleń.


Główną ozdobą jest obrazek z wielkanocnego paska do wycinania od Galerii Papieru oraz tekturkowa gałązka bazi.
Obrazek i zielone tło wycięłam wykrojnikami w kształcie jajek, a gałązce nadałam szyku brązową farbką metaliczna i białymi perełkami w płynie.


Całość uzupełniłam napisem wyciętym z ciemnej strony papieru Jungle/Meadow marki Altair Art.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

  1. Elegancka. Kolory mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna w tych kolorach, ja chyba nie zdążę w tym sezonie z wielkanocnymi kartkami

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wiosenna... Ja jakoś nie mam weny w tym roku...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka Dorotko :) Ja też niebawem zabiore się za kartki świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze w tej zieleni i błękicie, ładnie wszystko do siebie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka, rzeczywiście już czas na kartki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...