O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 18 marca 2020

Wielkanoc 2020 (2)



Margaretki, stokrotki i słońce nieodmiennie kojarzą mi się z wiosną i Świętami Wielkanocnymi.
I taka ta kartka jest.


Nie mogło więc zabraknąć wielkanocnego baranka. W tym celu wykorzystałam tag z wielkanocnego paska do wycinania Easter 01 od Altair Art. Dodałam jeszcze elementy ramki z listkami i kryształowy mini-kwiatuszek.


Delikatność kartki podkreśla napis wycięty z jasnej strony papieru Jungle/Meadow marki Altair Art.


Środki margaretek wzbogaciłam złotymi perełkami w płynie.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...