O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 19 marca 2020

Wielkanoc 2020 (3)



Delikatne szarości z motywem margaretek też mi spasowały jako tło do kartki na Wielkanoc.


Obrazek z wielkanocnego paska do wycinania od Galerii Papieru w towarzystwie delikatnej zielonej ramki lekko rozjaśnił i wzbogacił kolorystycznie szarości tej kartki.


Napis Alleluja wycięłam z papieru Jungle/Meadow marki Altair Art.


Całość dopełniły białe perełki w płynie.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Ten papier w tle jest fantastyczny.
    Śliczna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka:) ja w tym roku chyba żadnej świątecznej kartki nie zrobie:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super to wygląda z tą ramką z listkami!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała i cudownie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten papier w kwiaty jest świetnym tłem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przyjemnie wiosennie i delikatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co to za papier jest w tle? Napisałaś, że margaretki, mi się w pierwszej chwili z magnoliami skojarzył. Ciekawy jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisał o nim przy pierwszej pracy wielkanocnej.
      Jest z tego bloczka
      https://www.pinterest.co.uk/pin/136867276145178953/

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...