O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 25 lutego 2020

Słoik pełen serca



No i stało się...
Pocięłam papiery z kolekcji Mysterious Garden.
Trochę je poszarpałam i potuszowałam.


A w zasadzie powycinałam część elementów do wycinania (bo akurat miałam dobry dzień) i pocięłam arkusz Mysterious Garden 07. Z jednego arkusza powstały swie kartki.



Kwiaty i motyla wzbogaciłam beżowymi półperełkami.
W swoich zasobach znalazłam też tekturkę słoika pełnego serduszek ze Scrapińca. I tak mi się skojarzyła muzyka i kwiaty z miłością.
Słoik pokryłam brązową i różową farbką akwarelową.





Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 2/2020 - Serca, serduszka na blogu Altair Art.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Ten motyl jest pięknym detalem. Cudnie wygląda z tymi perełkami. Bardzladna kartka. i

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka:) swietnie wkomponowałas w nią skrzypce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna praca, bardzo dziękuję za zabawę z AltairArt, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza karteczka, widać, że bawiłaś się świetnie przy jej tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za udział w wyzwaniu Altair Art 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka. Dziękuje za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kolekcja jest naprawdę piękna, super pomysł na pracę. Dziękuję za udział w lutowym wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam, Monika DT

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...