O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 24 lutego 2020

Motylowe wariacje



Wena wróciła, to nie mam zamiaru jej puścić.
Dzisiaj bardziej energetyczna kartka na urodziny dla nastolatki.


Kartka powstała oczywiście z papierów marki Altair Art. No bo jakżeby mogło być inaczej.
Wykorzystałam papier Nightfall 05 i motyle z TEGO paska z kolekcji Sunrise.



Motyle przyozdobiłam białymi perełkami w płynie.


Na kartce znalazł się też napis z paska z kolekcji Ever & Always Pastel i kryształowe mini-kwiatuszki od APScraft.




Środki kwiatów ozdobiłam kryształowymi mini-kwiatuszkami otoczonymi bordowymi perełkami w płynie.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, mnogość na dole i cisza na górze ładnie się równoważą. Fajnie ze ciemne stobiwane tlo, ładnie na nim wszystko sie wyróżnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, prześliczna jest! Kolory niesamowite, te papiery wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. magicznie! Ciekawa kolorystyka i pełna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka! Motyle przepiękne! Magia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kartka:) A te motyle są boskie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory :) Fajnie wyglądają te środki kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż za moc barw! Wspaniała energia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka, motyle wyglądają, jakby leciały w nocne niebo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, energetyczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna praca. Dziękuję za udział w zabawie marki Altair Art.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...