O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 23 lutego 2020

Świąteczne kartkowanie z Rogatym - luty (6)



Dzisiaj czas na pokazanie Wam drugiej kartki na LUTOWE wyzwanie na Rogatym blogu z czerwienią w roli głównej.


Ta kartka, podobnie jak poprzednia powstała z papierów Drzewko Wigilijne od Galerii Papieru, które można kupić w Skarbnicy Pomysłów.
Tym razem wybrałam mocniejsze motywy: kropki na czerwonym tle i ciemnoszare deski.



Oczywiście nie mogło zabraknąć odpowiedniego napisu i cudnej tekturki z Matką Boską z Dzieciątkiem od I KROPKI. Tutaj również ozdobiłam ramkę, tym razem srebrnymi kryształkami od APScraft.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

16 komentarzy:

  1. Jeszcze w styczniu chyba u Ciebie pisałam, że i ja chciałabym świątecznie działać przez cały rok, Ty pędzisz a u mnie ani jednej... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna tekturka,tworzy klimat całej pracy :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Rogatego- DT Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie kartki śliczne. Ta tekturka jest taka klimatyczna. Czerwień dominuje i dodaje uroku

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, jej cały urok w prostocie i tej ciepłej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na lutowe, styczniowe było dawno dawno ;) choć czas tak leci... ;) Ładnie wychodzą kartki z czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca!
    Lubię groszki i tutaj pięknie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka w swej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...