O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 14 stycznia 2018

Grudniownik 2018 - styczeń (1740)


Na blogu Święta na okrągło Inka zaproponowała drugą zabawę. W tym roku oprócz kartek świątecznych robimy Grudniowniki. Co roku podziwiam na innych blogach takie albumo-pamiętniki, ale sama nigdy jeszcze takiego nie zrobiłam.
Mam nadzieję, że w tym roku powstanie mój pierwszy Grudniownik.
Wszystkie karty można zobaczyć TUTAJ.

W styczniu robimy okładkę i bazę.
Jako bazę wykorzystałam białe bazy do kartek 13 x 13 cm. Skleiłam je tworząc kieszonkę. Jak nie będzie mi potrzebna w danym dniu, to zawsze będę ją mogła zakleić. Brzegi bazy pomalowałam brokatem w kleju, aby po przyklejeniu papieru się błyszczał.

Okładka powstała z papieru kraftowego. Skleiłam dwa arkusze, żeby była sztywniejsza. Jest ona większa od baz i ma wymiar 14,5 x 14,5 cm.

Zaczynając tworzyć ten Grudniownik poczyniłam kilka założeń:
- będzie niewielki
- ozdobiony papierami z kolekcji Festive Bells marki Altair Art
- będzie błyszcząco-skrzący
- na jeden dzień będą przeznaczone dwie strony


Przednią okładkę okleiłam papierem Festive Bells 04. Ten grudniowy czas skojarzył mi się z podróżą i świętym Mikołajem. Dodałam prosta ramkę pomalowaną woskiem metal złoto królewskie z APScraft, w której umieściłam brokatowe cyfry 2018.


Wewnętrzna stronę okładki i pierwszą strone okleiłam papierem Festive Bells 05. Na okładce umieściłam kalendarz od Inki i zawijasową choinkę ze sklepu Essy-floresy. Choinkę ozdobiłam woskiem kameleon białe złoto, a ażurowe serwetki i brzeg kalendarza woskiem metal złoto królewskie. Gwiazdę betlejemska wzbogaciłam o kryształowy mini-kwiatuszek w otoczeniu złotych perełek w płynie.


Tylną okładkę ozdobiłam papierem Festive Bells 06 i tagiem. Tutaj również znalazły się ażurowe serwetki pokryte woskiem metal złoto królewskie. Tak samo ozdobiłam brzeg taga. Poinesencje na tagu ozdobiłam perełkami w płynie, a całość przypięłam czerwonym kryształkiem.




















Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

48 komentarzy:

  1. Podziwiam ...nie dorosłam, by zrobić grudniownik, byc może dlatego, że w pracy wtedy mam urwanie głowy i na przyjemności już brak czasu i siły. Dziękuję za udział w zabawie Fansite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dorastałam do tego od kilku lat i gdyby Inka nie zaproponowała takiej zabawy, to pewnie nawet bym nie spróbiwała.
      Mam nadzieję, że uda mi się ten projekt doprowadzić do końca.

      Usuń
  2. Pięknie rozpoczęłaś swoją przygodę z grudniownikiem. Świetne rozwiązanie stron i fajne ozdobne elementy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Każde dobre słowo przy tym projekcie jest dla mnie motywacją.

      Usuń
  3. Ale dałaś przykład! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)
    Spójna kompozycja, jest wszystko, co potrzeba, nawet o kieszonki zadbałaś! Będzie się spisywał gdy nadejdzie grudzień - jest po prostu rewelacyjny Doroto!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Jako że nadal jestem lekko w szoku, że się porwałam na ten projekt, to postaniwiłam szybko zacząć, żeby nie mieć wymówek.
      Dziękuję bardzo za każde motywujące słowo.

      Usuń
  4. zapowiada się fantastyczna zabawa i niezwykły grudniowy album - wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie zaczęłąś:) Czekam na kolejne karty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś szybka! Ja sobie dałam miesiąc na zastanowienie:) A Ty szybko i na temat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie gdybym się dłużej zastanawiała, to nic bym nie zrobiła

      Usuń
  7. Łooo ale śliczne zrobiłaś okładki, jestem pod ogromnym wrażeniem. Ja też się na to wspólne tworzenie zapisałam, choć jeszcze nigdy tego nie robiłam i obawiam się jak to będzie, ale co wyjdzie to wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ambitny projekt, zaczęłaś wspaniale :) Trzymam kciuki, by udało się dokończyć cały album :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że powstanie piękny grudniowy album. Początek wspaniały. Życzę wytrwałości w ozdabianiu następnych kart. A ja odpuściłam to wyzwanie. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      To dla mnie spore wyzwanue. Mam nadzieję, że wytrwam.

      Usuń
  10. Piękny grudownik. Dziękuję za wspólna zabawę z papierami Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza zrobiłaś I część albumu. Podoba mi się bardzo.
    Swój będę robiła po raz pierwszy.By nie inspirować się za bardzo do innych dziewczyn biorących udział w zabawie zajrzę dopiero po zrobieniu swojego grudniownika ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Powodzenia w tworzeniu. Na pewno stworzysz wyjątkowy Grudniiwnik.

      Usuń
  12. Świetny początek. Piękny będzie Twój Grudniownik ... on już jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już jest pięknie a to dopiero początek :) Czekam z niecierpliwością na dalsze strony :)
    Jednocześnie Dziękuję za wspólna zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że następne karty też mi wyjdą fajne.

      Usuń
  14. Świetne! Życzę Ci wytrwałości!

    OdpowiedzUsuń
  15. extra. zycze wytrwałości bo ja dla siebie często mam chwilową motywację a kończy się jak zawsze.... doba za krótka i wygrywają inne projekty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że motywacji mi nie braknie. A jakby co, to Inka będzie ją podsycała.

      Usuń
  16. Pięknie Dorotko :) Mówisz skrząco - będę podglądać Twoje świecidełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brokat już sie skrzy na brzegach przygotowanych baz.

      Usuń
  17. szalejecie świątecznie przez cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny projekt. Bardzo, ale to bardzo mi się spodobał papier świąteczny, który wybrałaś i którego,ku swojemu zdziwieniu nie znałam. I bardzo zaintrygowały mnie dziurki na brzegu kwadratów, to jest wykrojnik czy przeszycie na maszynie "Na pusto" czyli bez nitki? Dopiero zabawa się zaczyna, a ile już podpatrzyłam fajnych pomysłów. Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papiery znajdziesz w Skarbnicy Pomysłów, a imitację przeszycia robi wykrojnik.
      Zapraszam do przyłączenia się do zabawy.

      Usuń
  19. Ale fajnie zaczęłaś.... super.

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie, dziękuję za udział w zabawie z APScraft

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał, efektowna praca! Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow ale ciekawy projekt, dziękuję za udziała w zabawie z produktami APScraft

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...