O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 22 sierpnia 2019

Złote Gody (2040)


Przeżyć ze sobą 50 lat razem, to we współczesnym świecie nie lada wyczyn. Takie wydarzenie wymaga tez odpowiedniej oprawy.
Kartka powstała dla znajomych, którzy brali ślub jakiś miesiąc przed moimi Rodzicami.
Ponieważ Jubilatów znam całe swoje życie, to chciałam, żeby kartka była wyjątkowa.
i chyba to mocno przyblokowało moja wenę.
Ale wreszcie mi się uzyskać efekt, który mnie zadowolił.


Pewną trudnością było dla mnie zagospodarowanie przestrzeni, bo kartka jest formatu A5.
A ostatecznie okazało się, że mogłaby być nawet większa.
Postanowiłam zrobić kartkę w lekko nietypowych kolorach. Wiedziałam, że będą na niej elementy złote, ale wahałam się nad połączeniem ich z granatem lub fioletem.
Ostatecznie wybór padł na papier Pillars of Creation/Nebula marki Altair Art.


Napis wydrukowałam i zaczęłam tworzyć warstwy i dekoracje.



Z papierów powycinałam i poskręcałam trzy rodzaje różyczek. Do kompozycji dodałam liscie i gałązki wycięte z ciemno- i jasno-zielonego papieru. Dzięki temu nadałam kartce troche kontrastu i jednocześnie ja rozjaśniłam. Wśród "zieleniny" znalazły się liście czereśni, czereśnia2liść2 i gałązki fasoli od APScraft.






W całość wkomponowałam tez dwie tekturki. Młodą parę pomalowałam złotym, a serce fioletowym woskiem od APScraft. Gdzieniegdzie dodałam fioletowe kryształki.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. Piękne kolory i piękna kartka. Dziękuję za udział w sierpniowej zabawie Fan Miesiąca AltairArt i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty i piękne wykonanie :) Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, kwiatuszki cudne! Inspirują mnie, żeby też zacząć takie robić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie kwiaty. I złoto jest jak najbardziej na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie sobie poradziłaś z tym formatem kartki. Cudny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest i złoto- jak na złote gody przystało :) Bardzo mi się podoba kompozycja kwiatowa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka.Dziękuję za zabawę z marka Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne pozdrowienia z "komentarz przy kawce" ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna :) bardzo fajny pomysł z tym stopniowaniem warstw, a kwiatowa kompozycja jest zachwycająca <

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartka bardzo fajnie się prezentuje w tych kolorach z odrobiną złota, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrze wyszło to połączeni kolorystyczne :) Kompozycja kwiatowa jest pięknie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te warstwy! I fajnie te różyczki się komponują.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...