O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 11 sierpnia 2019

Najlepsze życzenia



Dzisiaj przedstawiam Wam bardzo prostą karteczkę, której główna ozdoba jest dwuwarstwowa tekturka.


Bazą do wykonania tej kartki jest zielona strona papieru Nightfall 04 marki Altair Art.



Dolną część ramki pomalowałam zieloną farbą. Natomiast jej górną część i napis pokryłam fioletowym woskiem od APScraft. Gdzieniegdzie przykleiłam kryształowe mini-kwiatuszki.
Całość uzupełniłam kwiatem z pianki foamiranowej, który wycięłam wykrojnikami nasturcja mała.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

9 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...