O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 5 grudnia 2019

Rogate małe formy - październik



Wielkimi krokami zbliżają się Święta Bożego Narodzenia.  W naszej tradycji stół, wokół którego się gromadzimy w tym czasie, odgrywa ważną rolę.


Na Rogatym blogu w październiku należało zrobić kolejną małą formę. Tym razem jest to komplet etui na sztućce.
Ostatnio wiele rzeczy robię na ostatnią chwilę. Wynika to z braku weny i pewnych kłopotów zdrowotnych. Jednak całorocznej zabawy na Rogatym blogu nie mogłam sobie odpuścić.


Zrobiłam 6 szt etui, po 2 z każdego wzoru. Są proste, oparte na prostokącie wyciętym z dwustronnego papieru. Do ich zrobienia wykorzystałam papiery z kolekcji Wigilijne drzewko od Galerii Papieru. Gwiazdy betlejemski i listki wycięłam z TYCH pasków.


Podstawowy komplet sztućców mieści się idealnie.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. bardzo fajne,wspaniały pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Efektowna ozdoba świątecznego stołu :) Bardzo mi się podobają Dorotko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, nie mogę się napatrzeć, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i bardzo pomysłowe :) Będzie śliczna ozdoba stołu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie będą się prezentować na światecznym stole!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł! A po świętach wkleiłabym do smasha na pamiątkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe! Rewelacyjny pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Woow, ale ciekawe i można przemycic nasze papierki na świąteczny stół :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł i piękne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! Efekt końcowy super

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i pomysłowe. Lubię takie dekorace na stół.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...