O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 14 listopada 2019

Boże Narodzenie 2019 (2 - 31) i piodziekowanie



Dawno mnie tu nie było i dawno nic nie publikowałam. Ale to nie znaczy, że nic twórczego się nie działo.
Po 3 latach oczekiwania doczekałam się wyjazdu do sanatorium.
Nie byłabym sobą, gdybym na te 3 tygodnie nie zabrała czegoś do kartkowania. Padło na papiery i wycinanki świąteczne.
Poniżej przedstawiam to co udało mi się stworzyć w Kudowie Zdroju.

Do zrobienia kartek wykorzystałam świąteczne papiery Altair Art (kolekcja Nightfall i kolekcja Festive Bells), Skarbnicy Pomysłów (kolekcja Świąteczne Koty), Galerii Papieru (zestaw świąteczny), Latarni Morskiem (Zimowe Okienko) oraz wykrojnik APScraft (Baner M) i grafiki od Bloomcraft (napisy). Więcej nie pamiętam.































A na koniec prosta kartka z podziękowaniami dla Pani Małgosi, naszej Pokojowej, która dbała o czystość w naszym sanatoryjnym pokoiku.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Jaka imponująca kolekcja kartek :) Są urocze i bardzo tradycyjne - szczególnie podobają mi się te ze Świętą Rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ile kartek , jakie piękne wszystkie :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no to sobie popracowałaś,wspaniałe prace

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, ale miałaś dużo dodatkowej radości w sanatorium! Fantastyczne! Zwłaszcza te z poinsecjami!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twórczo i radośnie spędziłaś ten czas, miło Cię znów odwiedzić tu na blogu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak myślałam, że to owoce pobytu w sanatorium, ciekawa jestem czy udało Ci się Dorotko kogoś zarazić ręcznie robionymi kartkami? :) Kolekcja jest imponująca, i do tego każda kartka inna, nic się nie powtarza, tym bardziej gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ileż dobrodziejstwa. Twoi najbliżsi dostaną piękny upominek od Ciebie. To musiały być przyjemne 3 tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem ilości kartek:) bardzo fajne bo tradycyjne ze Świętą Rodziną:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka ogromna ilość :) Piękne są wszystkie, bardzo tradycyjne i ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kolekcja kartek, widać że wyjazd był pracowity :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, widzę, że to był bardzo twórczy czas! Świetne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie twórczy czas, świetna kolekcja kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ależ piękna kolekcja. Brawo 💕
    Zdrówka życzę 😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...