O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 7 października 2019

Nauka jest jak...



Dzisiaj nadszedł czas na kartkę dla nauczyciela. Chociaż myślę, że ten tekturkowy cytat o nauce od Anemone pasuje też do innych okazji.


Kartka powstała z delikatnego fioletu i zieleni z niewielkimi mocniejszymi akcentami kolorystycznymi.
Wykorzystałam papiery Sunrise 06 fioletowy i Sunrise 03 miętowy marki Altair Art oraz resztki papierów Jungle/Meadow i Pillars of Creation/Nebula.



Anemonową tekturkę pomalowałam zieloną farbą i pokryłam jasnozielonym woskiem od APScraft.


Na gałązkach zakwitły niewielkie kwiatuszki wycięte dziurkaczem. Ich środki wypełniłam perełkami w płynie.





Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- KoloroTON#16 - zielony i jasnofioletowy na blogu Art-Piaskownica


- Wyzwanie 4 - Dla Nauczyciela na Kreatywnym Blogu.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

21 komentarzy:

  1. Zachwyciła mnie ta kwiatowa gałązka! Pięknie ozdobiła kartkę.
    Napis rzeczywiście sprawdzi się nie tylko z okazji Dnia Nauczyciela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A ten wykrojniki z gałązką wygląda tak niepozorne.

      Usuń
  2. Gałązki wyglądają obłędnie. Bardzo fajne to połączenie fioletu z miętą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka a gałązka dodaje uroku :)
    Dziękuję za udział w zabawie Kreatywnej Pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka, zgadzam się z Anetką, kwiatową gałązka zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na gałązkę kwiatową , posiada swój urok, całość świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza i cudownie wyglądają te gałązki z kwiatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gałązka robi wrażenie, ładnie zdobi kartkę. Podoba mi się napis :) Choć brakuje mi czegoś... - może perełek, lub chlapań?

    OdpowiedzUsuń
  8. Znów te cudowne kolory :) Ale gałązka z kwiatkami jest rewelacyjna- bardzo mi się podoba, trochę kojarzy z Japonią i kwiatami wiśni :) choć kolory inne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę, że nie tylko moją uwagę przyciągnęła gałązka;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tymi gałązkami, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Милая и нежная открытка! Спасибо за участие в задании блога Аrt-piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca. Dziękuję za zabawę z marka Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca, te małe kwiatuszki są urocze :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super praca. Dziękuję za udział w zabawie na blogu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie oprawiony cytat, urocza praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na ta gałązkę z kwiatami. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca a gałązka z kwiatuszkami rewelacyjna 👏

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...