O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 6 października 2019

Księga na 80-te urodziny



Dzisiaj wreszcie zawitało na mojej pracy trochę kwiatów. A okazja ku temu jest szczególna: 80-te urodziny mojej Cioci. Piękny wiek, to i oprawa życzeń powinna być odpowiednia.
Zamiast zwykłej kartki postanowiłam zrobić kartkę-księgę. Do jej zrobienia wykorzystałam kremową bazę z Rapakivi.


Do ozdobienia księgi użyłam papierów Pillars of Creation/Nebula i Jungle/Meadow marki Altair Art. Wykorzystałam obie strony tych papierów.



Główną ozdobą przodu księgi jest piękny, okolicznościowy digi-stempelek autorstwa Judi Judyty.
Znalazł się tutaj również bukiet kwiatów ozdobiony listkami czereśni (TYM i TYMI) oraz gałązkami fasoli od APScraft. A na górze przysiadł nieśmiało motylek.




Blasku dodałam fioletowymi kryształkami.



Pierwotnie księga miała być wiązana za pomocą wstążeczki. Jednak ostatecznie zdecydowałam sie na zamknięcie w postaci magnesików.


Na wewnętrznej stronie okładki umieściłam wydrukowane życzenia, które ozdobiłam kryształkami.
Ciemną stronę fioletu rozjaśniłam nieco jasnozielonymi akcentami.


W środku umieściłam owalną ramkę od SnipArt, którą delikatnie potuszowałam dwoma odcieniami fioletu. Na jej bazie ułożyłam bukiet uzupełniony listkami czereśni (TYM i TYMI) oraz gałązkami fasoli od APScraft. Nie mogło tez zabraknąć motylka.







Pracę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #23 - Liście, listki, listeczki na blogu APScraft


- Wyzwanie #2 - BINGO na stronie TEKTURKOWO (linia: tekturka - kwiat - motyl)





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

18 komentarzy:

  1. Przepięknie wyszła! To jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca, super kolorystyka 🤗

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię to połączenie kolorystyczne, jak widac świetnie sprawdza się na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne kolory :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna! Cudowne kwiaty i ta kompozycja we wnętrzu! Super wszystko połączyłaś 😍

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie dobrałaś kolory- jedne z moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kartka jest cudownie piękna :) A kolory mega!!! Wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca, bardzo kwiecista, a przy tym zrobiona na wspaniałą okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię to zestawienie kolorów :) Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie kolorów rewelacyjne, super praca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała praca Doroto. Pięknie wszystko połączyłaś w całość. Dziękuję za wspólna zabawę z marką Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna :) Fantastyczne zestawienie kolorów :) Dziękuję za wspólną zabawę w Tekturkowo 🙂 DT – Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna praca.Dziekuję za udział w wyzwaniu Tekturkowo - Ania z DT

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna księga! Piękne dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna kartka, baza od Rapakivi jest wspaniała na takie kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna książkowa kartka :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca, cudowne kolory 💕

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...