O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 26 stycznia 2020

Świąteczne kartkowanie z Rogatym - styczeń 2020 (1-2)







Styczeń, to dobry czas na zrobienie kartki na Boże Narodzenie. No bo jak zawsze na blogu z Rogatym Przyjacielem zaczynamy kolejny rok świątecznego kartkowania na okrągło.
Dla mnie to już szósty rok tej zabawy.
W 2019 roku udało mi się podołać wszystkim wyzwaniom i po raz piąty otrzymać odznakę Złotej 12.


W 2020 roku będziemy robić kartki w dwóch rodzajach wyzwań. W nieparzyste miesiące inspiracją będą piosenki świąteczne i kolędy, a miesiące parzyste przywitaja nas konkretnym kolorem, aby zrobić kartki monochromatyczne.

No to czas na STYCZEŃ.
W tym miesiącu inspiracja jest piosenka Czerwonych Gitar "Dzień jeden w roku"' Ta piosenka zawsze kojarzy mi się z pięknym zimowym pejzażem.


Tak się zainspirowałam tą piosenką, że z rozmachu zrobiłam 4 kartki. Dzisiaj przedstawiam pierwsze dwie.


Kartki powstały na bazie papierów marki Altair Art: Pulsar/Andromeda i szarego z kolekcji Ever and Always . Stempel odbiłam na kalce technicznej i zembossowałam srebrnym pudrem od Agaterii. Aby lepiej było je widać podkleiłam je papierem czerpanym ze Skarbnicy Pomysłów.
Napisy wycięłam banerkiem M od APScraft i całość ozdobiłam kryształkami.


A teraz zapraszam do obejrzenia każdej kartki z osobna.

















Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Wspaniałe karteczki, a szczególnie podoba mi się ta na ciemniejszym tle. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, obie karteczki piękne, śliczny embossing i ładne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te obrazki na kartkach wprowadzają taki zimowy klimat

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe i jakie piękne kolory! Cudownie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kartka przepięknie wygląda w tej kolorystyce

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki w zimowym klimacie! Cudny granat i srebro najlepsze dla zimy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki, zwłaszcza ta z granatowym tłem jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło :-) Cudowny, klimatyczny stempelek- bardzo mi się podoba ;-) Dziękuję za wspólną zabawę- DT Rogatego Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt embossingu jest świetny, urocze kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...