O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 27 stycznia 2020

Świąteczne kartkowanie z Rogatym - styczeń (3-4)



Dzisiaj przyszła kolej na przedstawienie kolejnych dwóch kartek zrobionych na Styczniowe Wyzwanie na Rogatym blogu. Inspirowane są piosenką Czerwonych Gitar "Taki jeden dzień".



Te kartki również powstały z papierów marki Altair Art: szarego z kolekcji Ever and Always i Pulsar/Andromeda. Tym razem użyłam stempla z szopką zamkniętą w bombce. Odbiłam go na kalce technicznej, zembossowałam na srebrno pudrem z Agaterii i podkleiłam papierem czerpanym ze Skarbnicy Pomysłów.


Dodałam jeszcze napisy na banerkach M z APScraft, gwiazdki i kryształki.

No i trochę szczegółów.

















Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Och obie karteczki śliczne, cudny embossing i ładne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne z tym embossingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo jakie urocze te karteczki Ci wyszły ...prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) Dziękuję za udział w zabawie z marką Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  5. Są piękne... Bije od nich ciepło, o którym mowa w piosence.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszły super :) Świetny efekt embossingu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszły świetnie, super kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny, śliczny stempel :-) Bardzo ładne, klimatyczne prace :-) Dziękuję za wspólną zabawę, i już dziś zapraszam na kolejne wyzwania- DT Rogatego Żaneta z Zielonej Szafki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne kartki, ładnie wyglądają te bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny rok z Rogatym zapowiada się nastrojowo :) fajnie, że dalej jesteś z nami!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...