O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 25 stycznia 2020

Pastelowa kartka



Dzisiaj chcę Wam pokazać jeszcze jedna kartkę ze zrobionym przeze mnie tłem. Tym razem jest ona jednak bardzo delikatna.


Tło wykonane z papieru czerpanego ze Skarbnicy Pomysłów za pomocą metalicznych i fluorescencyjnych farbek akwarelowych połączyłam z szarym papierem z kolekcji Ever and Always marki Altair Art.


Napis umieściłam na banerkach M od APScraft.


Na jasnozielonych listkach umieściłam szare kwiatuszki z foamiranu wykończone w środku perełkami w płynie. Te same perełki w płynie znalazły się tez w kilku miejscach na papierze.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Super wyszło to kolorowe tło z farbek akwarelowych, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobała mi się poprzednia kartka, z tym mocnym granatem, gdyż bardzo lubię ciemne kolory i mocne kontrasty. Jednak ta kartka również jest świetna, super wyszły Tobie te pastelki, są naprawdę delikatnie, do tego uniwersalny napis i kartka na wiele okazji gotowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska! Te akwarelki dobrze się komponują i z ciemnymi, i z jasnymi elementami! Jestem zaskoczona, że akwarele tak ładnie się zachowują na papierze czerpanym!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna ta kartka ,kolorki sa super

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się to neonowe tło. Gdyby mi wpadło w ręce zrobiłabym kartkę z białymi ramkami i dodatkami, taką 100 procent świetlistą:) Mocno działa mi na wenę Twój arkusz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne tło:) kartka pięknie Ci wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna fajna karteczka. Dziękuję za udział w zabawie z marką Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. O jaka piękna i pełna barw! Ekstra wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się kolorystyka karteczki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kartka, te pastelowe, akwarelowe wstawki są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała kartka, równie piękna jak poprzednia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna, kojarzy mi się z tą w ciemnych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...