O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 24 stycznia 2020

Optymistyczny kalendarz (2070)


Zbliża się koniec stycznia, to i wypadałoby ozdobić sobie podręczny kalendarzyk/
Mój tegoroczny kalendarzyk zakupiłam w Biedronce i był on pierwotnie czarny z delikatna pomarańczową grafiką.


Najpierw pokryłam go białym gesso od APScraft. Potem całość pokryłam żółtą farbką z tego zestawu ze Skarbnicy Pomysłów. Następnie w ruch poszły inne kolory z TEGO zestawu. Dodałam tez trochę pastelowych kolorów z podobnego zestawu.
Następnie całość pokryłam gel medium od APScraft. Zanim wyschło dokleiłam ozdoby.


Tekturkę z bąbelkami od Essy -floresy pomalowałam metalicznymi farbkami akwarelowymi,
Ich środki częściowo wypełniłam dymionym szkłem tłuczonym i lustrzanym szkłem tłuczonym od APScraft.


Cyfry wycięłam z grubej tekturki i pomalowałam je biała farba kredową, a potem farbkami akwarekowymi, które trochę się starły przy nakładaniu kolejnej warstwy gel medium. Nie poprawiałam ich, bo efekt bardzo mi sie spodobał.




Dodałam jeszcze metalową zawieszkę z różą od ScrapBerry's zakupioną w Skarbnicy Pomysłów.



Na koniec całość pokryłam jeszcze jedna warstwą gel medium od APScraft.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. Okładka rzeczywiście optymistyczna, kolorowa, życzę aby i ten rok był tak kolorowy jak ta okładka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo radosna okładka, oby to był znak na obecny rok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, taki radosny i słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała eksplozja kolorów. Życzę Dorotko, by Twój rok był równie kolorowy jak ten kalendarz.

    OdpowiedzUsuń
  5. z takim kalendarzem trok będize pełen pozytywnej energii

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki mega pozytywny notes stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. i to mi przypomina że musze sobie zrobić notes

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż za eksplozja kolorów! Z takim kalendarzem to cały rok będzie pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pełen energii i bardzo pozytywny !

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie ozdobiłaś ten kalendarz :) pełen życia i niesamowicie kolorowy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dużo żywych, intensywnych kolorów. Wyszedł wesoły kalendarz:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...