O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 23 stycznia 2020

Kontrastowa kartka



Dzisiaj przedstawiam Wam prosta i uniwersalna kartkę, w której postawiłam na pewnego rodzaju kontrast.


Na urodziny dostałam od Syna zestaw farbek akwarelowych metalicznych i fluorescencyjnych. Postanowiłam się nimi trochę pobawić i tak powstało na papierze czerpanym kolorowe i mieniące się tło. Połączyłam je z wyrazistym papierem Pulsar/Andromeda marki Altair Art.



Różowe kwiatki powstały z foamiranu. które uzupełniłam w środku perełkami w płynie. Całość dopełniłam ciemnozielonymi listkami.


Okolicznościowy napis umieściłam na banerkach M od APScraft.


Dodałam też kilka kropek z perełek w płynie.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

17 komentarzy:

  1. Jakie świetne zestawienie :) Szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zestawienie:) a kartka cudowna:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka ładna ! Pięknie zrobiłaś te jasne elementy - aż zamarzyłam o takim papierze scrapowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście kolory kontrastowe ale przyjemne dla oka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka, kolory połączyłaś doskonale i pięknie kontrastują z ciemnym papierem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kartki w takich zdecydowanych kolorach, świetnie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda super! To zestawienie jest kapitalne! Nie wiedziałam, że są fluorescencyjne akwarelki, muszę sobie też sprawić, bo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne to zestawienie kolorystyczne! Granat piękny! A kolory tęczy ładnie na nim kontrastują. Świetna kartka, Dorotko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. intrygujące połączenie granatu kosmosu z delikatnymi mglistymi pastelami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna karteczka. Dziękuję za wspólna zabawę z marką Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pasują do siebie te kontrasty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ta zabawa farbam. Uzyskałaś ciekawy efekt i wszystko super się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kartka i te kolory 😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...