O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 23 listopada 2020

Szaro-różowe "STO LAT"


Zakupiłam sobie ostatnio nowe wykrojniki do robienia kwiatów. Musiałam je przetestować. i tak powstały różowe i biało-szare kwiaty z foamiranu. Jak już powstały, to musiałam je wykorzystać.


Białą bazę kwadratową przyozdobiłam papierami z kolekcji Aurora. Wykorzystałam papiery z małego bloczka. Listki wycięłam z papieru Sunrise 03 miętowy wykrojnikami czereśni (TYM i TYM) od APScraft.
A kwiatowy bukiet ułożyłam na ażurowej serwetce. Całość dopełniłam białą i różową krynoliną od APScraft i różowymi kroplami akrylowymi.
I jeszcze na kartce znalazł sie wykrojnikowy napis.













Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...