O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 22 października 2012

Komplet na Chrzest Święty.

Koleżanka poprosiła mnie o zrobienie kartki na Chrzest Święty dla małej Emilki. Do kartki zrobiłam również pudełko.



Kartka i pudełko są zrobione na bazie różowego papieru z serii Pastelowa Rapsodia.




Kartka ma wymiar 15 cm x 15 cm i ma formę sztalugi. Postawić ją można na dwa różne sposoby.


Kartka jest dla małej Emilki z okazji Jej Chrztu Świętego. Literki są z Magicznej Kartki. Umocowałam je na białej wstążce i ozdobiłam perłowymi ćwiekami.
A tekturka jest oczywiście ze Scrapińca. Pomalowałam ja białym, perłowym lakierem do paznokci.


Na blogu sklepu ewa.pl jest kurs na kartkę w formie sukienki. Ten kurs zainspirował mnie do zrobienia ozdoby w takim kształcie.
Górna część sukienki jest wycięta z pięknego perłowego papieru, a dół ozdobiony koronką.
Całość rozdziela jasnoróżowa wstążeczka. Całości dopełniają ozdoby z perełek w płynie i różowe dżety.


W środku oczywiście życzenia.




Do kompletu powstało pudełko wiązane na wstążeczkę.


Piękna ażurowa świeczka i napis pochodzą ze Scrapińca. Dolną część świeczki pomalowałam białą farba akrylową, a górną część potuszowałam na złoto i posmarowałam brokatem w kleju.


Napis jest również pomalowany akrylówką i ozdobiony brokatem w kleju.


Dół pudełka zdobią kwiatki wycięte z perłowego papieru.



Całość pudełka jest również ozdobiona perełkami w płynie.

Komplet zgłaszam na Wyzwanie - Perłowa Praca na blogu Silesian Craft.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...