O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 1 października 2017

Niebieskie życzenia



Kartki monochromatyczne są i łatwe i trudne zarazem w wykonaniu. Łatwe, bo to tylko jeden kolor. Trudne, bo trzeba odpowiednio dobrać odcienie, faktury i wzory papierów.


Połączyłam tutaj granatowy papier czerpany z błękitnym papierem Ever and always - Blue marki Altair Art.



Wykorzystałam ozdobne wykrojniki brzegowe, które lekko wzbogaciłam perełkami w płynie i pręcikami.




Całość uzupełniłam napisem i małymi różyczkami.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Wyzwanie #9: Monochromatyczne na blogu Altair Art


- Wyzwanie 3/2017 - Monochromatycznie na blogy TricksArt




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

10 komentarzy:

  1. piękna niebieściutka karteczka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny pomysł z wykrojnikową warstwą, śliczna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam robić kartki monochromatyczne, Twoja prezentuje się świetnie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka. Te warstwowe kwiatki wyglądają rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kompozycja!
    Pozdrawiam ciepło. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for playing at Altair Art with your lovely card.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super praca, Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorota, ależ się przy tym napracowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski! Mój ulubiony kolor! I te ażurkowe elementy! Cudo! Dziękuję za udział w wyzwaniu Tricksart!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...