O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 1 października 2017

BN 2017 (9)


Odrobina papieru brokatowego urozmaiciła tę kartkę.
Dzwonki zawisły na iglakach powstałych z liści czereśni z APScraft, a napis znalazł swoje miejscena banerku M.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

4 komentarze:

  1. Bardzo ładna kartka i pomysłowe wykorzystanie wykrojnika - super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wykorzystałaś wykrojnik do zrobienia iglaków :) Dziękujemy za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka ze świątecznym przesłaniem :)
    Dziękuje za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...