O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 13 marca 2013

Urodzinowe życzenia


Do urodzinowych życzeń dołączam bukiet kwiatów.


Koronkową ramkę ze sklepu CraftFun i wykrojnikowe zawijaski potraktowałam zielona mgiełką ze sklepu 13arts.



Kartkę zgłaszam na wyzwania:

- Lemonade Challenge #51 - Komponujemy bukiet na blogu Lemonade


Wyzwanie #11 - URODZINY na blogu sklepu ewa.pl



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.

5 komentarzy:

  1. mocne kolorki,.....ślicznie wiosenna:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny ten bukiet :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu.
    Pozdrawiam, Wikucha - DT sklep-ewa.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne efekty z mediami Dorotko! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle kolorowej radości w jednej małej kartce! Śliczne kwiaty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...