O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 7 kwietnia 2019

Ślub w zieleni


Dzisiaj chciałabym Wam pokazać kartkę ślubną w trochę nietypowej kolorystyce. Połączyłam zielenie i turkusy z odrobiną bieli.


Tłem dla Młodej Pary pod ozdobną brama jest papier Signs of love 02 miętowy z kwiatami marki Altair Art. Kompozycje uzupełniłam gotowymi kwiatami.



Napis wycięłam banerkiem M od APScraft. Tekturkę z Młodą Parą pokryłam woskiem kameleon białe złoro, a bramę jasnozielonym.









Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

14 komentarzy:

  1. Piękna i bardzo romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zestawienie kolorów! Cudownie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. poodba mi sie w takich kolorkach

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie w tych nietypowych kolorkach, błyszcząca brama daje fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna! Moją uwagę najbardziej przyciąga kwiat <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zieleń, a Twoja kartka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładna i pełna romantyzmu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ten materiałowy kwiat, dodaje uroku całej kompozycji. Dziękuję za zabawę z marką Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kartka, fajnie wygląda młoda para w bramie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...