O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 18 czerwca 2019

Podziękowanie po raz drugi



Przyszedł czas na kolejne podziękowanie, tym razem dla Pani Pedagog. Z okazji zakończenia roku szkolnego stworzyłam czekoladownik.


Gotową bazę okleiłam papierami DOM RÓŻ 02 marki LemonCraft i Sunrise 04 Niebieski od Altair Art. Wycięłam tez kwiatki z tego paska.



Kompozycja czekoladownika jest zrobiona wg mapki na Wyzwanie czerwcowe na blogu The Scrappy Sketches.



Na kartce znalazły się tez tekturki: napis od Scrapka, ramka ze Scrapińca i trzy listki od Essy-floresy. Pomalowałam je pastelowymi farbami kredowymi.


Wykorzystałam też kilka produkiów od APScraft: banerek M, białą krynolinę, różową krynolinę, białą taśmę siatkową i kryształowe mini-kwiatuszki.


A całość dopełniałą foamiranowe kwiaty i ażurowa serwetka.






Pracę zgłaszam również na wyzwania:

- Wyzwanie #48 - Jeden banerek, Dwa kwiatki, Trzy listki na blogu Essy-floresy


Wyzwanie 6/2019 "Dla nauczyciela" na blogi Altair Art




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

18 komentarzy:

  1. Piękne, słodkie podziękowania!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna interpretacja mapki, czekoladownik wyszedł super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super interpretacja naszego dyktanda. Dziękuję za udział w zabawie Essy-Floresy. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo słodkie podziękowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wspóna zabawę na blogu The Scrappy Sketches - DT Aneta.

      Usuń
  5. Fajny czekoladownik Doroto 😊 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne podziękowanie :) Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca , dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  8. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna praca dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy DT Pati

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny czekoladownik! Dziękuję za udział w czerwcowym wyzwaniu mapkowym w The Scrappy Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie go ozdobiłaś. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu The Scrappy Sketches DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu The Scrappy Sketches! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...