O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 21 czerwca 2019

Rogate mapkowanie - maj (bis)


Zaczęły się wakacje, za oknem świeci słonko i jest upał, a ja tworzę świątecznie.
Dzisiaj przedstawiam Wam dwie kolejne kartki do majowej mapki na Rogatym blogu.


Kartki są proste i dosyć płaskie, aby zmieściły się do kopert.
Powstały z papierów z kolekcji Świąteczne Koty: Świąteczne koty 10 i Świąteczne koty 03 od Skarbnicy Pomysłów.
A do stworzenia kartek w tej formie (bo będą jeszcze dwie) zainspirował mnie pasek papieru z kamieniczkami. Akurat było ich po dwie z każdego rodzaju. Ich dachy lekko pomazałam białym gesso i posypałam brokatem.
A napisy pochodzą z paska Festive Bells 11.

















Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...