O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 23 czerwca 2019

Rogate małe formy - czerwiec



Co drugi miesiąc na Rogatym blogu tworzymy małe formy świąteczne. W czerwcu są to mini-albumy.


Mój albumik jest w kształcie gwiazdy i ma jakieś 12 cm średnicy. Wewnetrzne karty są nieco mniejsze i wycięłam je ze srebrnego i kraftowego papieru. Umieściłam naprzemiennie i nie ozdabiałam, żeby łatwiej było wkleić zdjęcia i wtedy umieścić na nich dodatki.


Okładki wyciełam z papierów z kolekcji Świąteczne Koty ze Skarbnicy Pomysłów. Wewnętrzne strony okładki zdobią paski z arkusza 06.


Bazą zewnętrznej strony okładki jest bordowy papier w gwiazdki z arkusza 10. Na nim znalazła się mniejsza gwiazdka z arkusza 02, a całość wieńczą gwiazdy betlejemskie z papieru Festive Bells 08 marki Altair Art.
A wycięte elementy pochodzą z arkusza Świąteczne Koty.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowy i ładnie wykonany album, typowo świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa forma mini albumu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki bajerancki :) Podziwiam, że już masz tyle kreratywnych, świątecznych pomysłów :) Ja powinnam się za jakieś papiery zabrać, bo na nie czas, ale nie mam jakoś weny na nic swiątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to dałaś czadu! Takiego kształtu się nie spodziewałam, punkt dla Ciebie!!! :* jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny :) bardzo mi się podoba, jest niesamowicie świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawie i oryginalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z takim gwiazdkowym albumem, super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Już sam kształt wskazuje, że to świąteczny albumik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super! Bardzo podoba mi się jego kształt. A gdy wypełni się świątecznymi zdjęciami, to będzie jeszcze piękniejszy...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały !!!
    Pomysł na kształt albumiku w dziesiątkę!!!
    Zachwycający 🤗 Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalnie! Po wklejeniu zdjęć i ozdób będzie prawdziwą świąteczną perełką :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...