O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 5 stycznia 2014

Podsumowanie 2013 roku

Witam Was serdecznie!
Nowy Rok, nowe marzenia, nowe wyzwania, głowa pełna nowych pomysłów - no to ruszamy.
Dzisiaj jeszcze moje podsumowanie ubiegłego roku.






Poprzedni albumik z podsumowaniem jest TUTAJ.



A w środku kilka pytań/stwierdzeń.
Odpowiedzi są w dużej mierze osobiste, więc dopisałam je po zrobieniu zdjęć.


1. Nowe rzeczy, których spróbowałam
2. Miejsce, które odwiedziłam
3. Chciałam mieć w 2013 r, bo brakowało mi tego w 2012 r
4. Dzień, który na zawsze zostanie w mojej pamięci
5. Coś naprawdę ekscytującego, co mnie spotkało
6. Bliska mi osoba
7. Przy zdrowych zmysłach trzyma mnie
8. Mój ulubiony film
9. Moje muzyczne odkrycie
10. Dobra książka, którą przeczytałam
11. Mój styl ubierania się
12. Nowe osoby, które poznałam
13. W tym roku zmarli moi bliscy
14. Czy czuję się szczęśliwa myśląc o 2013 r?
15. W tym roku urodził(a) się
16. Moje urodziny w 2013 r
17. Tęskniłam za
18. Spełnione marzenie
19. Największa porażka
20. Największy sukces




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...