O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 23 lutego 2014

Biel i czerń




Dzisiaj jeszcze jeden post. Tym razem kartka oszczędna w kolorach. Biel i czerń. Elegancja i kontrast.
Kartka powstała wg mapki na Wyzwanie mapkowe na blogu Altair Art.



Jest tutaj też sporo kontrastów:
- czerń i biel
- papier gładki (czarny) i tłoczony (biały)
- elementy matowe (listki, nutki, papier) i błyszczące (ćwieki, srebrne kamyki, embossowane na gorąco kwiatki)
W związku z tym praca wędruje również na Wyzwanie tematyczne - Kontrast w Diabelskim Młynie.




Ćwieki są białe, błyszczące i mienią się brokatem.  Na pracy umieściłam 4 takie elementy.
Praca wędruje również na Wyzwanie #4 - Ćwiek na blogu Kartkowe ABC.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Najbardziej mi się podoba, że kartka jest przestrzenna :) I bukiecik w rogu też niczego sobie :) Pozdrawiam serdecznie. Ada

    OdpowiedzUsuń
  2. super ten kwiatkowy bukiecik :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się ta kartka podoba - może dlatego, że to "moje" kolory. :)
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz na mojej stronie. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka i ten bukiecik... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...