O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 15 listopada 2015

Bombki


Dzisiaj przychodzę do Was z bardzo prosta kartką. Kilka dodatków i już.


W zasadzie całą kartkę tworzy świąteczny papier z kolekcji Świąteczne Życzenia z Lemoncraft. Do tego białe dodatki i powstała klimatyczna kartka.




Kartka jest prosta i z mała ilością dodatków, jak na mnie, dlatego zgłaszam ją na Wyzwanie #11: Clean and simple w Skarbnicy Pomysłów.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

5 komentarzy:

  1. Idealne C/S. Nie trzeba nic więcej.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...