O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 16 listopada 2018

Boże Narodzenie 2018 (32)



I jakżeby inaczej, kolejna kartka świąteczna.
Tym razem złoto połączyłam z papierem Blush response/Follow the sun marki Altair Art. Dodałam świąteczną tekturkę od Laserowe LOVE i kartka gotowa.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

18 komentarzy:

  1. Świetna kartka , bardzo fajnie wygląda to połączenie kolorystyczne.
    Przyznają że jestem u Ciebie po raz pierwszy, a to za sprawą wymianki bożonarodzeniowej u Uli . Los połączył nas w parę. Zostaje na dłużej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna! Cudnie dobrane kolory, uwielbiam połączenie fioletu i złota :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna kartka Doroto. Dziękuję za udział w zabawie fan miesiąca na blogu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka, bardzo ciekawe połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wygląda ten fiolet na świątecznej pracy, zaskakująco:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalenie elegancka!Te dwa kolory ze sobą tworzą niesamowity klimat...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie połączyłaś kolory, wygląda pięknie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nietypowy kolor, ale wygląda to świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! papier ma świetny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię to połączenie kolorów :) Piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest!Fajne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolejne ładniutkie świąteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie z tym wyrazistym kolorem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...