O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 26 marca 2020

Wielkanoc 2020 (6)


Dzisiaj kolejna kartka wielkanocna z margaretkowym tłem. Papier pochodzi z TEGO bloczka. Gładki zielony papier też pochodzi z tego zestawu.


Główną ozdobą kartki jest obrazek ze Zmartwychwstałym Jezusem z wielkanocnego paska do wycinania od Galerii Papieru.


Napis Alleluja kupiony w Skarbnicy Pomysłów jest od Twojej Tekturki. Pocieniowałam go zielonymi farbkami metalicznymi.
I żałuję, że nie kupiłam sobie tych napis


Całość uzupełniłam złotymi perełkami w płynie.


Kartka jest zrobiona na bazie z Rapakivi, klejona na kosteczki 3D i klej Magic kupione w Skarbnicy Pomysłów.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

15 komentarzy:

  1. Śliczna kartka Dorotko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka Dorotko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka Dorotko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka Dorotko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka Dorotko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądają te kwiatowe papiery przy tych wielkanocnych Twoich propozycjach.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kartka! :) ten napis mi się bardzo podoba, takie ma subtelne przejście kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna! Po raz kolejny uwagę przyciąga napis.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna, bardzo fajnie wygląda ten napis "Alleluja"

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękna jest...napis fantastycznie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo wyważona praca gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka :) Piękne kolory napisu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...