O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

wtorek, 24 marca 2020

Urodzinowo... (2090)




Przedstawiam kolejną kartkę urodzinową z papieru Mysterious Garden 04 marki Altair Art.
Tutaj ciemniejszą stronę wykorzystałam jako tło, a z tej bardziej kwiatowej stworzyłam warstwy wycinając jeden bok kwadratu delikatnym borderem.
Kwiatki, zegar i motyla, z których stworzyłam lekko przestrzenną kompozycję wycięłam z TEGO arkusza.



Dodałam też okolicznościowy napis.
Wszystko lekko potuszowałam na brązowo.


Całość przyklejałam na cienkich kosteczkach 3D i kleju Magic ze Skarbnicy Pomysłów.






Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...