O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 23 marca 2020

Świąteczne kartkowanie z Rogatym - marzec (7)



I nadszedł czas na marcowe wyzwanie z kolędą na Rogatym blogu.


Tym razem inspiracja jest przepiękna kolęda "Cicha noc..."
Tutaj w wykonaniu Eleni.



W tym roku jakoś granat przypasował mi do bożonarodzeniowych kartek.
Tą zrobiłam z papieru Cold/Fish Eye marki Altair Art.



Odpowiedni napis znalazłam na jakimś świątecznym pasku.
A główną ozdoba jest tekturka Świętej Rodziny nad żłóbkiem od I KROPKI.


Skrzydła Aniołów posmarowałam klejem Magic i posypałam skrzącym się brokatem.


A gwiazdę najpierw pomalowałam srebrną farbką metaliczną. Efekt nie za bardzo mi się podobał.
Nałożyłam więc warstwę srebrnego wosku od APScraft. Było lepiej, ale nie tak jak chciałam.
Nałożyłam klej Magic i posypałam gwiazdę brokatem.



Napis i granatową warstwę papieru przykleiłam na kosteczkach 3D.



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Ależ tu święto się zrobiło. Będziesz miała fajny zapas kartek w grudniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna kompozycja. Mnie też pasuje ten granat, bardzo piękny jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak nadejdzie czas ,ktos się bardzo ucieszy z takiej kartki

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten zestaw tekturek, ale nigdy nie mieściły mi się na kartce, a tu proszę - da się!
    Kartka idealnie pasuje do dzisiejszej porannej pogody.

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka ładna :) Moja kartka na to wyzwanie też jest w niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne tekturki, śliczna kartka :-) Dziękuję za udział w Rogatym wyzwaniu- DT Żaneta

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna kartka, fajnie zastosowałaś brokat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...