O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 22 marca 2020

Sto lat!



Czy pisałam już kiedyś, że jestem zakochana w papierach marki Altair Art?
Chyba pisałam...


Dzisiaj przedstawiam Wam prostą kartkę urodzinową z papieru Mysterious Garden 04 od Altair Art.
Wykorzystałam przepiękny wzór ukwieconych skrzypiec (wiolonczeli?). Tak pięknie się prezentują, że szkoda było je zasłaniać. Wycięłam jeden element z arkusza Mysterious Garden elementy do wycinania i uzupełniłam kompozycję. W tym elemencie urzekł mnie mały ptaszek.



Dolną warstwę kartki stanowi ciemniejsza strona tego samego papieru.
Całość dopełniłam napisem.
Wszystkie elementy lekko potuszowałam na brązowo. Dzięki temu są bardziej widoczne.


Kartka jest delikatnie warstwowa. Uzyskałam to za pomocą cienkich kosteczek 3D i kleju Magic ze Skarbnicy Pomysłów.





Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...