O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

sobota, 21 marca 2020

Wielkanoc 2020 (5)



Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną kartką na Wielkanoc.
Tym razem tłem jest różowy papier w margaretki.


Tekturkę z napisem Alleluja od Twojej Tekturki nabyłam w Skarbnicy Pomysłów. Pomalowałam ją metalicznymi farbami akwarelowymi w dwóch odcieniach zieleni. Dla mnie samej efekt był zaskakujący.



Obrazek pochodzi z wielkanocnego paska do wycinania od Galerii Papieru. Umieściłam go na różowym tle w towatrzystwie delikatnej ramki.


Białe kwiatki na obrazku wzbogaciłam białymi i złotymi perełkami w płynie.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...