O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 17 kwietnia 2020

Rubinowe Gody


Niekiedy, nawet jak weny brak, są takie okazje, że trzeba się zmobilizować.
No to się zmobilizowałam i zrobiłam kartkę z shaker box'em na Rubinowe Gody.


Kartka powstała na kwadratowej bazie. Jako tło wykorzystałam papier ATF/Passion od Altair Art i Letnia Noc 02 ze Skarbnicy Pomysłów.


Główną ozdobą kartki jest Młoda Para umieszczona w serwetkowym shaker box'ie od Snip Art. Środek wypełniłam białymi kulkami z dodatkiem czerwonych kryształków.

Wszystkie tekturki i brzegi kartki pokryte są woskami od APScraft.

Na kartce nie mogło zabraknąć również kwiatków. Połączyłam tutaj zwijane kwiatki i bardzo proste maluszki wycięte dziurkaczem. Kompozycję uzupełniłam różnymi gałązkami i listkami wyciętymi z papieru Jungle/Meadow od Altair Art.



Musiała się na tej kartce również znaleźć liczba 40.


A napis Mąż&Żona pochodzi z Agaterii.






A tutaj krótki filmik.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

13 komentarzy:

  1. Śliczna w tych kolorach i w dodatku z shakerem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegancka. Podobają mi się te przestrzenne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Bardzo lubię szczególnie te skręcane kwiatuszki, ale wiecznie o nich zapominam, jak robię swoje prace. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspólna zabawę z marką Altair Art. Piękna karteczka wykonałaś. Ja wczoraj miałam okazję robic kartkę z tej samej okazji i również użyłam papierów Altair Art ale z innej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. O bardzo rewelacyjna praca , świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka, cudowne kwiaty ❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...