O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Świąteczne kartkowanie z Rogatym - kwiecień (8)


Czas na kwietniowe wyzwanie na Rogatym blogu. Tym razem robimy fioletowe kartki na Boże Narodzenie.
Lubię ten kolor, ale świątecznych kartek chyba jeszcze w nim nie popełniłam.


Wygrzebałam fioletowe papiery z Lemonade i scrap.com.pl i popełniłam taka kartkę.


Żłóbek z Jezusem jest od I Kropki.




Dodałam jeszcze srebrne gałązki i wyciętą gwiazdę betlejemską. Jej środek wzbogaciłam fioletowym brokatem.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

11 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...