O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

niedziela, 17 stycznia 2021

Aurorowa kartka


Dzisiaj przychodzę do Was z jeszcze jedna kartką zrobioną z papierów z kolekcji Aurora marki Altair Art.



Do jej zrobienia wykorzystałam papiery z małego bloczka: wzór Aurora 05 i wzór Aurora 02. Wianek, kwiatka i motyla wycięłam z TEGO arkusza.


Kwiaty ozdobiłam różowymi kryształkami.


Na kartce swoje miejsce znalazł też napis od Pure&Natural Craft oraz szeroka koronka z lekkiej masy od Ewy.



Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 1/2021 na blogu Altair Art.







Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

20 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka:) Przepiękny koronkowy wykrojnik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie doczytałam,że koronka z masy :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa ta koronka. Przyciąga oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i stało się... skuszona zakupiłam taką koronkę:D Dziękuję Ci bardzo, że zostawiłaś link.

      Usuń
  4. Urocza karteczka, dziękujemy za udział w wyzwaniu Altair Art 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka, fajny pomysł z koronką z masy :) dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka :) Z koronką w tle jest bardzo wdzięcznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale uroku dodała ta koronka! Czy to z foremki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super efekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Altair Art. Pozdrawiam DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł. Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna koronka, ten wianek na niej też prezentuję się niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna nazwa karki :) Kolekcja Aurora w pełnej krasie :) Mnie też bardzo podoba się koronka. Dzięki że bawisz się z nami w wyzwaniu AltairArt

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie dobrany kolor świecidełek do wnętrza kwiatów :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt - Ania cytrynowedrzewo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna kartka, pięknie wygląda ta biała koronka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...