O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

piątek, 22 stycznia 2021

Konkurs z nagrodą dla WOŚP




Zbliża się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
W tym roku zbiórki najczęściej są prowadzone do eSkarbonek.
I przyszedł mi do głowy pewien pomysł.

Córka koleżanki po raz pierwszy gra dla Orkiestry. I żeby się nie zniecheciła, postanowiłam (być może) trochę Jej pomóc.

Dlatego ogłaszam 

ORKIESTROWY KONKURS


zASADY:

1. Wpłacić min 5 zł do SKARBONKI Magdy jako widoczna wpłatę i podpisać się imieniem/nickiem i znacznikiem AA (np. Dorota-AA, aa_dorota-AA)
2. Zrobić lift mojej pracy z TEGO zbioru - to są prace z papierów marki Altair Art - nie trzeba ich używać
3. W poście umieścić zdjęcie z góry, link do tego posta i link do Skarbonki Magdy
4. W komentarzu pod tym postem wkleić link do swojej pracy oraz imię/nick wpisane w Skarbonce
5. Wpłat można dokonywać do 1-02-2021, a prace zgłaszać do 6-02-2021
4. Spośród uczestników wylosuje nagrodę

NAGRODA:

SATYSFAKCJA Z POMOCY

4. Może jeszcze jakaś niespodzianka

Papiery widoczne są na zdjęciu



Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na zabawę i pomoc na weekendzie biorę się za pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. https://mojecudawianki1.blogspot.com/2021/01/na-wsparcie-hej-dzisiaj-przychodze-do.html#comment-form
    W skarbonce jestem podpisana jako Bożena- AA

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...