O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

środa, 8 lipca 2020

Podziękowanie na granatowo



Plany na wakacje miałam zgoła inne, ale cóz... życie pisze swoje scenariusze.
I mam nadzieję, że to co się odwlecze nie uciecze i będzie jeszcze lepiej smakowało.


Dzisiaj przedstawiam Wam kartkę z podziękowaniem za wspólna pracę.
Myślę, że udało mi się uzyskać efekt energetycznej i optymistycznej pracy.
Kartka powstała z papierów z kolekcji Nightfall (TEN i TEN wzór z małego bloczka) marki Altair Art z dodatkiem motyli z paska Sunrise na kwadratowej bazie.



Kwiatki ponaklejałam na kosteczkach 3D, a ich środki wzbogaciłam perełkami w płynie.


Całość uzupełniłam mieniącymi się kryształkami.




Kartkę zgłaszam na Wyzwanie 7/2020 - Kolory lata na blogu Altair Art.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

12 komentarzy:

  1. Cudowna praca. Pełnia lata !!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  3. We wszystkich kolorach tęczy - jak w lecie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolory! Cudnepa piery!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna, jak upalny, letni wieczór, taki tuż po zachodzie słońca, ... z obłokami srebrzystymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca! Granatowy kolor dodaje interesującego kontrastu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie kontrastuje granat z kolorowymi kwiatami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca! Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa forma podziękowań :) Dziękuję za udział w lipcowym wyzwaniu Altair Art

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyszło i do tego te papiery <3, dziękuję za zabawę z Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...