O mnie

Moje zdjęcie
Rybnik, śląskie, Poland
Tworzenie jest moją pasją i rehabilitacją. Pozwala mi oderwać się od szarej rzeczywistości i wnieść światło w moje gasnące oczy. Ostatnio skupiam się na kulinariach i szydełkowaniu.

czwartek, 9 lipca 2020

Świąteczne kartkowanie z Rogatym -lipiec (12)



No to zaczynamy drugą połowę roku z kartkowaniem na Rogatym blogu. Teraz to poleci już z górki i ani się obejrzymy a będą Święta Bożego Narodzenia.
W lipcu inspiracja jest chyba najpopularniejsza piosenka świąteczna.


Ta piosenka zawsze kojarzy mi się z przepiękną zimową aurą, radością i młodością.


Kartka powstała na kwadratowej bazie. W papierze Cold/Fish Eye marki Altair Art wycięłam gwiazdkowe tło. Podkleiłam je srebrnym papierem brokatowym. Z tego samego papieru wycięłam ozdobne okienko. Zaglądając przez nie do środka można zobaczyć scenę z betlejemskiej stajenki.
Dla efektu papiery są podklejone na kosteczkach 3d.





Dodałam jeszcze papierową gwiazdę betlejemską, której środek posypałam skrzącym się brokatem.




Serdecznie dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie.
Zapraszam również na mojego fanpejdża.

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się połaczenie ciemnego niebieskiego i srebra. Lubię to połączenie.

      Usuń
  2. Śliczna! Też uwielbiam te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gwiazdeczki ślicznie zdobią kartkę! :) Ale masz fajnie - tyle gotowych kartek świątecznych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I granat i srebro wygląda świetnie ale też ten kwiat biały z czarnymi kreskami fajny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała karteczka. Dziękuję za wspólna zabawę z marka Altair Art

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zostawiony ślad...